Aplikace
Moje OMEGA
Akce a novinky

Často kladené dotazy - REKONSTRUKCE MOKRÉ ZÓNY

FAQ

Často kladené dotazy - REKONSTRUKCE MOKRÉ ZÓNY

Jakým způsobem mě ovlivní změny v typech členství, pokud mám stále platné např. párové členství?

Členství máte stále platné do konce jeho roční platnosti. Výše měsíční splátky/jednorázové platby zůstane neměnná. S otevřením nového wellness budete mít 1 vstup měsíčně automaticky nastaven zdarma. Další budou s doplatkem 200 Kč /120 min.

 

Bude členství PLATINUM zahrnovat větší slevu na ostatní aktivity?

Ne, s otevřením nového wellness se mění pouze benefit, který se týká wellness. Ostatní benefity jsou zachovány, jako tomu bylo doposud a jsou pro všechny typy členství stejné. Viz přehled typů členství.

 

Kdy budeme znát ceny nově nabízených typů členství?

Během měsíce března uveřejníme detaily, které se týkají nových typů členství i s jejich cenami. Doporučujeme průběžně sledovat naše webové stránky,sociální sítě, ale taktéž budete informováni newsletterem, který zasíláme klientům na pravidelné bázi.

 

Budou tzv. letní šatny kapacitně klientům stačit během rekonstrukce?

Během rekonstrukce hlavních šaten budou k dispozici stále menší šatny v zadní části budovy při vstupu na antukové kurty, tzv. letní šatny, kde Vám bude k dispozici okolo 90 skříněk. Nejdříve bude probíhat rekonstrukce dámských šaten a dámy budou využívat obě letní šatny. Po rekonstrukci se vrátí do hlavních šaten. V případě pánů to bude fungovat stejným způsobem. Obě letní šatny budou k dispozici vždy pro jedno pohlaví.

 

Pokud je tedy od dubna sleva na členství 50%, platí, že můžu od dubna posílat pouze 50% částky za členství?

Ne, výše splátky zůstává neměnná. Každý měsíc zpětně budeme vyhodnocovat návštěvnost klienta v centru. Pokud bude klient centrum navštěvovat na jiné aktivity, tak bude klientovi 50% z měsíční platby evidováno jako přeplatek členství a v případě nenavštívení centra v daném měsíci to bude 100%. Takto evidovaný přeplatek členství lze využít pro platby členství v budoucích obdobích.

 

Pokud chci ukončit členství, bude mi členství ukončeno s dvouměsíční výpovědní dobou?

Ne, členství můžete ukončit bez dvouměsíční výpovědní doby pouze po dobu rekonstrukce. Po otevření wellness je již standardní dvouměsíční výpovědní doba. Po rekonstrukci wellness, při opětovném sjednání členství, nebude klientovi účtován poplatek za obnovení členství.

 

Do 120minutového vstupu do wellness se zahrnuje i doba strávená v šatně?

120 minut se bude počítat pouze pro pobyt ve wellness.

Nezahrnuje dobu strávenou v šatně.

 

Mohu navštívit wellness ještě 01. a 02.04.2023 bez rizika, že mi nebude vrácena náhrada za uzavřený měsíc duben?  

Mokrou zónu můžete navštěvovat do 02.04.2023. Vyhodnocovat návštěvnost budeme od doby uzavření wellness, tedy od 3.4.2023.

 

Kdy si mohu zakoupit členství PLATINUM?

Tento typ členství bude možné sjednat s otevřením nového wellness. Do té doby je možné uzavřít členství SILVER či GOLD. Staré typy členství zaniknou až s koncem jejich sjednaného období.  

 

Kdy se členství vyplatí?

Členství se Vám vyplatí:

  • při 3 vstupech do wellness / měsíc
  • při rezervaci tenisové haly 2 x týdně
  • při rezervaci badmintonu 2-3 x týdně
  • při 1 tréninku týdně ve fitness s osobním trenérem

 

https://www.omegasport.cz/omegaklub

 

 Nenašli jste odpověď na Vaši otázku?

Rádi Vaše dotazy zodpovíme na klienti@omegasport.cz nebo přímo v klientském centru naproti recepci. 

 

Zpět na všechny Akce a novinky
Pondělí–pátek 6.00–22.00 h
víkend/svátek 7.00–22.00 h
Pro více informací volejte